Nejčastější dotazy uživatelů

Mám přípojku kabelové televize společnosti SATT a.s. a chtěl bych využívat telefonních služeb SATT VOIP. Co k tomu potřebuji?

K tomu, aby jste mohl využívat služeb SATT VOIP je nutné mít připojenu také službu SATT NET. Je to z toho důvodu, že pro tuto službu je využíváno datové přenosové pásmo.

Mám doma starý analogový telefonní přístroj, který již nevyužívám. Je možné jej využít v rámci služby SATT VOIP?

Svůj telefonní přístroj můžete využít v případě, že budete mít připojenu tzv. SIP bránu. Toto zařízení umožňuje připojit standardní analogový telefonní přístroj. Podrobnější informace Vám poskytnou naši pracovníci na kterémkoliv INFORMAČNÍM CENTRU.

Využívám službu SATT NET a chtěl bych si aktivovat službu SATT VOIP. V současné době mám připojen síťový kabel do počítače. Kam připojím telefon?

Ve Vašem případě máte několik možností:

  • 1. Při aktivaci služby SATT VOIP si zakoupit SIP bránu z naší nabídky, která je vybavena routerem a připojit jej na stávající síťový kabel. Kabelový modem toto zařízení obsahuje.
  • 2. Při aktivaci služby SATT VOIP si zakoupit SIP telefonní přístroj z naší nabídky, který je vybaven routerem.
  • 3.Pořídit si samostatný router a následně k němu připojit některé z dalších zařízení.

 

Novinky

  • SIEMENS Gigaset AL110

Akce

  • Balíčky služeb TRIPLEPLAY

SATT a.s.

Okružní 11
591 01 Ždár nad Sázavou

Tel.: +420 566 654 811
Mobil: +420 777 734 903
Fax: +420 566 623 268
E-mail.: info@satt.cz